lääs.

Haallojsan mina puddingar! Har ni haft en bra i det fin fina vädret? Strålande sol hela dagen ju.
Jag hoppas på att ni har haft det iallafall, tänkte faktiskt komma med ett boktips ,  nu när sommaren är runt hörnet. En typiskt tjejbok, så inget för er guys tyvärr. om ni inte vill vara annorlunda.
Boken heter Du glömde säga hejdå med författaren Sarah Dessen. Inte läst hela boken än men läst över 100sidor idag, och en otroligt bra bok fastnade direkt.
Handlar Om en tjej som heter Mclean som flyttar runt väldigt mycket med sin pappa för att hennes föräldrar har skilt sig och hennes pappa har ett jobb som gör så dom får flytta runt , men till varje ny stad hon kommer så byter hon namn då hon inte vill bli påmind av det gamla. En ny stad - Ett nytt namn och en personlighet. Men i Lakeview blir allt annorlunda , då hon börjar använda sitt riktiga namn. Utan skyddsnät  och förklädnad börjar hon ett nytt liv igen och kan inte vara någon annan än sig själv.
5 stjärnor av 5. Så lääääs den. Packa ner den i väskan till stranden, eller ner på semestern i husvagnen för den är verkligen läsvärd.

Se där ja , nu har jag till och med gett er ett boktips, inte så illa asså.
Nää nu ska jag lägga ifrån mej bloggen för en stund iallafall, ni får ha det så bra. Sov så gott allla mina pinglor o puddingar där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0