Hard work

Hallojjsaaan alla små goobitar och även ni som är mindre smarriga.
Tänkte summera min fin fina helg.
Den bestod av jobb jobb och lite mer jobb. Hur skönt som helst att vara tillbaka hos mina älsklingar igen.
Sen igår tog jag en gå runda med mini mela i det fina vädret och sen var jag med mina fin fina vänner på brännan och tog några glas, mysigt värre var det.
Idag har jag passat lilla söta Adrian, spelat fotboll, käkat hamburgare och kollat film och jag avslutade helgen med att ut o gå en runda. Så jag kan Inte klaga alls faktiskt . Och Turkarnas land närmar sig med storm steg. Vi ska bli däckfärgade som sagt!
Hoppas eran helg har varit super som min. Ska era låta era öron vila lite så hörs vi mer senare i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0