Fuck You



Hallojsan alla små sötnosar där ute.
Idag har det blivit en dag på stan bara, när man är arg så shoppar man, väldigt bra medicin ska ni veta. Så idag har jag inhandlat 3 Bhar , 3 par trosor ,och 2 shorts. Väldigt nöjd faktiskt. Så himla mycket fin färger just nu! - Sommar sommar sommar.
Jaa ni kanske undrar varför lilla snälla jag är arg, haha jadu det ska jag ta och berätta för er, för att en kille går mej på nerverna , önskar verkligen jag kunde bonka lite vett i hans skalle , för det finns det fan inte alltså.  Så han kan bara ta sitt pick och pack och dra vidare känner jag, för finns tusan inget mer och hämta hos mej.
Hoppas du läser detta faktiskt, för jag är gaaaaaaalet trött på detta nu. Så  jaa nu vet hela vida världen och universum varför lilla borås tjejen har vart och spenderat pengar idag. Tyvärr bota det inte all ilska, men det kommer. Sätter ner foten och trycker på delete är det som gäller nu och ser verkligen  fram emot Turkarnasland , lämna den jävla skit hålan ett tag.  - Hellooooo alla snyggingar  i shorts känner jag.
Hoppas ni har haft en solig dag och njutit av vädret, för det har jag gjort. Puuuuuuuuuuusssssssssss på er!


Rosa shorts - Face 350 :- , Bharna - Lindex 179:- /st , Vita shorts - H&M 99:- och Trosor - Cubus 59:- /st
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0