Fett

 
Hallojsan mina godibitar och äckelbitar.
Hoppas allt är bra med er där ute , själv är man absolut på bättringsväg o nästan helt frisk känns det som ialllafall.
Vet ni vad jag fick reda på idag? Att det är förbjudet att ha sex i ett flygplan, hallå eller? Vem fan kom på den jäävla lagen då? Idioti asså, så lilla jag var tvungen o googla detta och vad fick jag som svar att joo klart det är olagligt att ha sex på offentliga platser , men  vaad fan ska dom göra?  
Kasta ut än. EXAKT , lite böter kan man säkert få ,  FETT värt. Så 10.000m klubben är fortfarande aktuellt  och om det inte lyckas på detta flyget så en vacker dag så ska jag gå med i klubben, det är något som är säkert!!
Nooog om 10.000m klubben, nu ska jag käka lite frukost och forsätta kolla tv. Ha en bra dag alla där ute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0