himlens finaste ängel

hallåå kompis.
Idag är en tung dag , tyngre än vissa andra dag. Finns så himla många frågor som vi vill ha svar på, men vi aldrig kommer få. Du är så galet saknad , det gör så ont att du inte är här med oss andra, det gör så ont att se alla dina vänner, familj och framför allt mickis så ledsna.. Men det ser du nog där uppifrån också,, att vi saknar dej , o försöker njuta av livet så mycket vi kan. Vi försöker verkligen du,, men det är så himla svårt att alltid hålla modet uppe. För det vill jag verkligen göra , i alla fall försöka för mickis skull.. Men idag så går det inte, så därför skriver jag allt här idag. Ramade in kortet från begravningen idag och tände lite ljus för dej. Kan du inte komma tillbaka simon? Vi behöver de, jag, dina andra vänner , familj och framför allt mickis,, du anar inte hur ont det gör att se henne såhär , så snälla kom tillbaka nu.. Jag ber dej simon. Kom hem!
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0