Helt vanlig dag!

Godkväll mina godingar!!
Tänkte göra en liten sammanfattning på gårdagen och dagen.
Igår var jag ute en sväng med mini mela och hennes kille Simon. Var nykter utgång som gällde men helt galet roligt var det.
Idag så hämta pappa mej hemma redan klockan 9:00, sedan åkte vi till Coop och maxi, sen hem till dom.Där jag har sovit lite, sen lagat mat med familjen.
Blev potatisgratäng med kött, god sallad och grillade tomater, var super gott.
Nu kollar vi så mycket bättre med massa gott till. En helt vanlig lördag hos dom bästa som finns. Kan inte bli bättre!!

Skulle bara göra lite uppdatering så ni vet att jag lever.. :)

Aj aj aj..
Tankarna snurrar så himla mycket, har jag gjort rätt val av att säga hejdå till en av dom bästa i mitt liv?
Eller är det helt fel val?
Bara för mej och vänta och se..

Hoppas ni har en super kväll, nyktra eller kalas fulla, hemma och myser eller festar järnet.
Massa pussar till er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0