godkväll

Godkväll världen, Sverige, Borås och sist och minst Lockryd!
Idag blev det lite peppakaks bak och till det julmusik. 
Gud vad jag längtar till julen nu, inte alls långt kvar. På lördag är det bara en månad kvar och jag har inte ens börjat tänka på julklappar än, men vet den perfekta julklappen till syrran iallafall. Det är ju alltid något. Har inte ens julstakar och sånt till min lägenhet.. Tiden går så himla fort!

För mig blir det att stanna här tills imorgon , blir att laga lite tacos men först ta en dusch. Kanske se någon film med chips och dipp, låter som en kanon ide. 
 
 
 
" jag vill ha dej nu,
som jag hade dej förut"
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni får en super mysig söndag mina godingar, 
Kyss och massa Löööve ifrån mej till er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem? Är killen du vill ha? :)
Man blir ju nyfiken, när man läser dina senaste inlägg
för de va mer deppiga som att du 'hatade' honom och nu
antar jag att de är honom du skriver om? :)

Hoppas att man kommer få läsa i något inlägg snart vem han
är :D lycka till

Svar: haha hej! Kul att ´du läser min blogg, vem du nu är ;)
hehe , allt är så komplicerat så vi får väl se :)
Taack du!
nathalie nordstrand

2012-11-18 @ 18:08:51
Postat av: Anonym

Är en läsare som har följt sig sen du började blogga :)
Men hoppas de löser sig och att han snart inser att du gillar honom :)

Svar: jaahaa okej roligt!:) hehe , får väl se vad som händer och sker!!:)
får man fråga vad du heter?:)
nathalie nordstrand

2012-11-18 @ 20:03:11
Postat av: Sara

Ja, de får du göra :)

2012-11-18 @ 20:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0