Goddag

Goddag världen, Sverige och sist och minst dystra Borås!
Haft en händelserik helg med både fest , jobb och myskväll!
Igår käkade jag thaimat med mina godingar, Lisen och Mimmi! Blev även att Lisen stannade över natten så blev lite Eva och Adam som vanligt :)
Idag är jag ledig så väntar på att Lisen ska sluta skolan, så vi kan ta en tripp till knalle för att julshoppar lite och se om vi hittar något annat smått och gott. Sen får det bli att laga någon god mat och Lisen stannar även inatt också, super mys att slippa sova ensam!

Aja det allt för tillfället , hoppas ni har en trevlig dag på jobbet och skolan medans jag är ledig idag!

puss och massa kärlek till dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0