Äckligt!

Det äcklar mej totalt, blä blä blä.

Vad håller du på med egentligen?
Förstår inte alls, en dag säger du en sak och ena dagen säger du en annan sak.
Men tur man har sina ögon öppna, att man ser själv att allt du säger är fake..
Du äcklar mej faktiskt.. Om man får säga så?
Bästavänner? Berättar saker för varandra, jag skulle inte behöva sätt detta sj? För någon vecka sen sa du att du älska mej?? Då vet du inte vad ordet älska betyder..
Men kanske är mitt egna fel, då jag inte gav dej den tiden jag borde gjort.. Men som sagt detta förstörde ännu mer, i mina ögon finns du inte längre!
Hoppas du får ett bra liv, och allt.. För mej kommer du inte höra något mer ifrån av. Tack och hej!!


Kommentarer
Postat av: storasyster

vadå hjärtat? <3

2012-12-02 @ 21:32:22
URL: http://www.nattstad.se/babygirlforreal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0