En vit helg

Ja tro det eller ej men jag har min första vita helg på månader, känns väldigt konstigt men det är sant!! Men det tar vi igen nästa helg ;)
Jaa igår var jag i Gbg med min lillasyster och kolla i affärer, vi hade världens finaste väder helt underbart!
Idag fyller syrran faktiskt år, hela 13 år. Tonårig rättare sagt, fyfan hur ska jag klara detta ;) Haha grattis på födelsedagen lillasyster, hoppas du har haft en toppen dag för det vet jag att du har haft för du har ju firat din födelsedag med mej ;) idag har vi ätit god lunch på jensens sen var vi på bio, Mästerkatten - verkligen värd att se, om man gillar tecknat och gillar att skratta ;) sen så har vi ätit grillat här hemma och kollat melodifestivalen. Och jag tyckte verkligen att bidrag nummer åtta var så sjukt skön, så ball! Kommer bli Sveriges sommar plåga iår och jag kommer lyssna sönder den ;)
Nu snart ska vi äta banansplit , massa mums :)
Hoppas ni också har haft en sjukt bra dag och kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0