Borran

Ja då är det hemfärd på g, tyvärr.. Hem till äckliga borran, undra om jag ska ta chansen och gå till psykologen imorn? Eller överdriver jag ? Men kan verkligen inte sova på nätterna, första natten sen i fredags som jag har sovit helt okej, som jag har fått några timmar sömn.. Som tur var jag trött när jag skulle sova inatt annars hade det väl inte blivit några timmar inatt heller.. Känner mej verkligen som en barnrumpa som inte kan sova på nätterna, som tänker för mycket när det är mörkt,, vid såna tillfällen önskar jag att jag hade en pojkvän som kunde ligga jämte mej, och hålla om mej,, men jag har min lillasyster som är mitt stora störd fast hon inte vet om de, bara att få sova jämte henne på nätterna gör så att jag får några timmars sömn.. Fast jag kom hem hel efter det som hände har jag en sån ångest över det.. En ångest som över går till att jag inte kan sova eller äta, som slutar i huvudvärk! =\ nu när jag har var väg över en natt har jag inte tänkt så mycket, har mest njutit av att vara borta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0