big brother

Efterlängtade big brother har börjat igen, och jag älsssskar det redan.. Världens BLÅSTASTE Hannah Widerstedt är med och kommer göra alla i huset helt galna. Och det är ganska kul, finns även en tjej jag diggar och det är petronella , galen brud som gör hannah helt vansing. Om jag får säga så tycker jag det är väldigt roligt xD Men förstår henne vem skulle klara av att bo med mongot hannah i ens en dag, jag skulle inte stått ut i fem min innan jag hade slagit in hennes face. En överdriven bimbo brud som tror att hon är bättre än alla andra, visst hon kanske överdriver lite men tror verkligen att hon är så blåst i verkligheten och tycker rikktigt synd om henne.. Visst hon roar mig men tror inte att hon mår bra ngnstans!:)
Hitils är big brother bra, dock saknar världens bästa katarina sen föörra säsongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0